نمایشگاه الکامپ سال 1395

 سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا ضمن اختصاص سالنی مجزا به این بخش از فعالان صنعت فاوای کشور، زمینه حضور ۱۵۰ استارتاپ را در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم فراهم ساخته است.  کسب و کارهایی می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند که کم‌تر از سه سال از آغاز کار آن ها گذشته و فعالیت آن ها فناورانه و نوآورانه باشد.  کسب و کارهای نوپا پس از تایید کمیته ارزیابی سازمان تنها با پرداخت یک میلیون ریال امکان حضور در نمایشگاه ...

الکامپ ۲۰۱۶ را کسب خواهند کرد و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان طرح حمایتی سایر هزینه‌های حضور و تجهیز سالن استارتاپ‌ها را برعهده خواهدگرفت.  همچنین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ۱۰ استارتاپ برتر حاضر در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم را جهت حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ اعزام خواهد کرد.

براین اساس تاکنون بیش از ۲۵۰ استارتاپ برای حضور در نمایشگاه الکامپ اعلام آمادگی کرده‌اند و سایر علاقه مندان جهت ثبت نام در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ طبق دستورالعمل اقدام کنند:  در ابتدا موسس یا موسسان استارتاپ، با ورود به این آدرس ملزم به تکمیل پروفایل خود در سه بخش مشخصات فردی، حرفه‌ای و اطلاعات استارتاپ هستند.

سپس از طریق نام کاربردی و رمز عبور می توانند فرم مربوط به درخواست حضور در نمایشگاه الکامپ سال جاری را تکمیل و ارسال کنند. ارزیابی متقاضیان صرفا از طریق بررسی پروفایل موسسان و استارت‌آپ انجام می‌شود، لذا در تکمیل دقیق اطلاعات کوشا باشید.