پاور بانک تبلیغاتی برای نمایشگاه فناوری و نوآوری INOTEX ۲۰۱۷

در نمایشگاه فناوری و نوآوری از انواع هدایای تبلیغاتی مانند پاور بانک تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی میتوان برای برندسازی و معرفی محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکتها و سازمانها استفاده کرد.

نمایشگاه های بین المللی که در حوزه علمی و فناوری برگزار میشود، یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط بین فناوران، محققین، صنعت گران و بازرگانان کشورهای مختلف جهان باشد که در آن کالاهای متنوعی به نمایش گذاشته شده و مذاکرات تجاری بین شرکتهای فعال در این حوزه انجام میشود.

شرکتهایی که در این حوزه فعالیت می کنند، قبل از شروع نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس، اقدام به تهیه هدایای تبلیغاتی مانند پاور بانک تبلیغاتی می کنند تا بتوانند در رقابت با دیگر شرکتها، مشتریان بیشتری را جذب کرده و قراردادهای کلانی را به امضاء برسانند.

 

پاور بانک تبلیغاتی

 

ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری INOTEX از تاریخ 2 الی 5 خرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با همکاری پارک علم و فنآوری پردیس برگزار میشود. در این نمایشگاه بیش از 120 شرکت از 20 کشور از سراسر جهان به همراه یکصد شرکت ایرانی شرکت می کنند و آخرین نوآوری ها و دستاورهای خود را در حوزه فناوری رسانه، آی تی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند، بیوتکنولوژی و تجهیزات پزشکی، فناوری نانو، انرژی های نو و تجدید پذیر، هوافضا و... به نمایش می گذارند.

اگر قصد تهیه جدیدترین هدایای تبلیغاتی برای این نمایشگاه را دارید، میتوانید از بهترین و با کیفیت ترین هدایای تبلیغاتی که در شرکت هدایای تبلیغاتی باران ارائه میشود خریداری کنید. یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی که در این شرکت ارائه میشود، پاور بانک تبلیغاتی است.

برای کسب اطلاع از قیمت ها و نحوه ثبت سفارش خود میتوانید با شماره هایی که در لینک ارتباط با ما درج شده است ارتباط برقرار کنید.