هدایای تبلیغاتی باران

 سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا ضمن اختصاص سالنی مجزا به این بخش از فعالان صنعت فاوای کشور، زمینه حضور ۱۵۰ استارتاپ را در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم فراهم ساخته است.  کسب و کارهایی می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند که کم‌تر از سه سال از آغاز کار آن ها گذشته و فعالیت آن ها فناورانه و نوآورانه باشد.  کسب و کارهای نوپا پس از تایید کمیته ارزیابی سازمان تنها با پرداخت یک میلیون ریال امکان حضور در نمایشگاه ...

ادامه مطلب...

تحقیقات BPMA  در سال 2012 در رابطه با تاثیر انتخاب کالا برای هدایای تبلیغاتی
بهترین نوع برای یک هدایای تبلیغاتی موثر این است که طوری باشد که برای گیرنده هم مفید باشد و هم برند شما را در آینده بهتر به یاد بیاورد.
از هدایای تبلیغاتی چگونه استفاده می شود؟
اصلی ترین دلیل برای استفاده از هدایای تبلیغاتی این است که در به رسمیت شناختن برند شما کمک کند.

ادامه مطلب...

تقریباً هر چیزی که نام و آرم شرکت بر روی آن باشد را می توان به عنوان تبلیغ استفاده کرد. از موارد معمول این کالاها می توان تی شرت، کلاه، جاکلیدی، پوستر، برچسب، خودکار، ماگ یا پد موس را نام برد. بزرگترین دسته محصولات مورد استفاده برای هدایای تبلیغاتی اقلام پوشیدنی هستند، که بیش از 30 درصد از کل این کالاها را تشکیل می دهند. محبوبیت هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست مانند کالاهایی که از مواد بازیافتی و منابع قابل تجدید ساخته شده اند، رو به افزایش است.

ادامه مطلب...

هدایای تبلیغاتی چندین سال است که یکی از راه های محبوب برای به رسمیت شناخته شدن برند در کمپین های بازاریابی هستند.

حال که می توان جزئیات نتایج تبلیغات در اینترنت را پیگیری و دنبال کرد، مشخص شده است که هدایای تبلیغاتی و هدایای مارک دار، اثر مثبتی بر روی برند و فروش شما دارند.

انجمن هدایای تبلیغاتی بریتانیا (BPMA) چندین نظرسنجی و تحقیقاتی انجام داده ...

ادامه مطلب...

با توجه به بررسی های انجام شده ، محبوب ترین هدایای تبلیغاتی عبارتند از درایوهای USB، خودکار، یک آیتم الکتریکی و لیوان.

در مورد این شوال که یک کالای تبلیغاتی چه مدت نگه داشته می شود، مشخص شد که لیوان نسبت به دیگرهدایای تبلیغاتی بیشتر نگه داشته می شود.و در مورد مدت زمان نگهداری، تعداد زیادی از شرکت کننده ها - 87٪ - گفتند آنها یک آیتم تبلیغاتی برای بیش از یک سال نگهداری می کنند و 30٪  درصد از شرکت کننده ها گفتند که یک کالای تبلیغاتی تا 4 سال هم نگه داشته اند.

ادامه مطلب...

هدایای تبلیغاتی تجاری

هدایای تبلیغاتی موردتوجه بسیاری از مردم میباشند؛ این محصولات به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده اند و نه تنها ابزارهایی برای ترویج یک محصول یا خدمات هستند، بلکه به عنوان تبلیغات دائمی نیز عمل می کنند. مطالعه ی انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی در سال 2009 نشان داد که 83 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده به گرفتن هدایای تبلیغاتی با پیام های تبلیغاتی علاقه دارند. 48٪ می خواستند به دفعات بیشتری این محصولات را دریافت کنند و 38٪ ...

ادامه مطلب...