هدایای تبلیغاتی باران

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی سال 1395  تهران (A+M) با هدف حمایت از صنعت تبلیغات، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و فروش، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد و توسعه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد .  بی‌ تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی می‌ شود . تعامل در دهكده جهانی و در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفه ای و تخصصی می شود . نیاز به وجود شرکت‌‌های قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روش‌‌های مختلف‌‌ بازاریابی و تبلیغات، توجه به وجوه تبلیغ و تمایز آن برای ارائه در بازارهای مختلف‌‌، تبلیغات مستمر، لحاظ تبلیغات در بودجه بندی و ارائه تبلیغ متفاوت در چرخه عمر محصول از نکاتی است که در بازاریابی و تبلیغات مد نظر قرار میگیرد .

امروزه، مدیران بخش های مختلف شاهد پدیده هایی عینی و قابل درکی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها در بازار را تغییر داده و دگرگون می‌ نماید. از سوی دیگر، فقدان ساز و کارهای رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارتهای بازاریابی در سازمان‌های کشور شده است.

میهمان ما باشید در سالن میلاد - طبقه همکف - غرفه 114A - غرفه باران گیفت

ادامه مطلب...

بیست و سومین  نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور برندهای معتبر در نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور شرکتهای تبلیغاتی مطرح از تاریخ 5 دی ماه 1395 لغایت 8 دی ماه 1395 برگزار میشود .

هدایای تبلیغاتی باران با حضور پررنگ در تهیه و تولید انواع هدایای تبلیغاتی غرفه داران نقش زیادی داشته است .

از همه عزیزان دعوت میشود برای تهییه بهترین و ارزانترین هدایای تبلیغاتی خود جهت نمایشگاه چاپ و بسته بندی با ما در تماس باشند .

برای ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی نماشگاه چاپ و بسته بندی به سایت ما مراجعه بفرمایید ...

ادامه مطلب...

نمایشگاه الکامپ که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور است امسال برای هجدهمین بار برپا شده. صحبت از فناوری اطلاعات و ارتباطات که می‌شود و نمایشگاه‌های مرتبط با آن، همه انتظار داریم بازدیدکنندگانی متخصص را ببینیم که می‌دانند برای دیدن چه چیزی آمده‌اند و می‌خواهند از نمایشگاه چه استفاده‌ای بکنند. اما در مورد الکامپ بحث کمی فرق دارد. این نمایشگاه تخصصی تنها میزبان متخصصان نیست، کاربران اینترنت، دانشجویان، مردم عادی که به استفاده از اینترنت و کامپیوتر و استفاده از فناوری‌های ارتباطی علاقه‌مند هستند در زمره بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ می‌گنجند.

ادامه مطلب...

 سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا ضمن اختصاص سالنی مجزا به این بخش از فعالان صنعت فاوای کشور، زمینه حضور ۱۵۰ استارتاپ را در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم فراهم ساخته است.  کسب و کارهایی می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند که کم‌تر از سه سال از آغاز کار آن ها گذشته و فعالیت آن ها فناورانه و نوآورانه باشد.  کسب و کارهای نوپا پس از تایید کمیته ارزیابی سازمان تنها با پرداخت یک میلیون ریال امکان حضور در نمایشگاه ...

ادامه مطلب...

تحقیقات BPMA  در سال 2012 در رابطه با تاثیر انتخاب کالا برای هدایای تبلیغاتی
بهترین نوع برای یک هدایای تبلیغاتی موثر این است که طوری باشد که برای گیرنده هم مفید باشد و هم برند شما را در آینده بهتر به یاد بیاورد.
از هدایای تبلیغاتی چگونه استفاده می شود؟
اصلی ترین دلیل برای استفاده از هدایای تبلیغاتی این است که در به رسمیت شناختن برند شما کمک کند.

ادامه مطلب...

تقریباً هر چیزی که نام و آرم شرکت بر روی آن باشد را می توان به عنوان تبلیغ استفاده کرد. از موارد معمول این کالاها می توان تی شرت، کلاه، جاکلیدی، پوستر، برچسب، خودکار، ماگ یا پد موس را نام برد. بزرگترین دسته محصولات مورد استفاده برای هدایای تبلیغاتی اقلام پوشیدنی هستند، که بیش از 30 درصد از کل این کالاها را تشکیل می دهند. محبوبیت هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست مانند کالاهایی که از مواد بازیافتی و منابع قابل تجدید ساخته شده اند، رو به افزایش است.

ادامه مطلب...

هدایای تبلیغاتی چندین سال است که یکی از راه های محبوب برای به رسمیت شناخته شدن برند در کمپین های بازاریابی هستند.

حال که می توان جزئیات نتایج تبلیغات در اینترنت را پیگیری و دنبال کرد، مشخص شده است که هدایای تبلیغاتی و هدایای مارک دار، اثر مثبتی بر روی برند و فروش شما دارند.

انجمن هدایای تبلیغاتی بریتانیا (BPMA) چندین نظرسنجی و تحقیقاتی انجام داده ...

ادامه مطلب...

با توجه به بررسی های انجام شده ، محبوب ترین هدایای تبلیغاتی عبارتند از درایوهای USB، خودکار، یک آیتم الکتریکی و لیوان.

در مورد این شوال که یک کالای تبلیغاتی چه مدت نگه داشته می شود، مشخص شد که لیوان نسبت به دیگرهدایای تبلیغاتی بیشتر نگه داشته می شود.و در مورد مدت زمان نگهداری، تعداد زیادی از شرکت کننده ها - 87٪ - گفتند آنها یک آیتم تبلیغاتی برای بیش از یک سال نگهداری می کنند و 30٪  درصد از شرکت کننده ها گفتند که یک کالای تبلیغاتی تا 4 سال هم نگه داشته اند.

ادامه مطلب...

هدایای تبلیغاتی تجاری

هدایای تبلیغاتی موردتوجه بسیاری از مردم میباشند؛ این محصولات به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده اند و نه تنها ابزارهایی برای ترویج یک محصول یا خدمات هستند، بلکه به عنوان تبلیغات دائمی نیز عمل می کنند. مطالعه ی انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی در سال 2009 نشان داد که 83 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده به گرفتن هدایای تبلیغاتی با پیام های تبلیغاتی علاقه دارند. 48٪ می خواستند به دفعات بیشتری این محصولات را دریافت کنند و 38٪ ...

ادامه مطلب...